Islamic Widget

Islamic Widget

Tuesday, December 7, 2010

Saya Rindukan Usrah..

xtaw lg di mana hendak diluahkan rasa ini..
Rindu sekali..pada usrah..
xtaw harus diceritakan pd siapa lg
rindu sekali pd usrah
xtaw sbyak mna hrus dititiskan lg air mata ini,
rindu sekali pada usrah,,..

aku pendam rsa hati ini
cemburu sekali ak lihat mereka..

aku insan tidak terpilihkah?
tp ak xingin mnjadi seperti mereka
pergi dan meninggalkan yg lain..
maka trus2 akan ada yg merindu
dan mereka hnya dgn mereka..

aku pernah dulu brsama golongn sebegitu
maka ak bersyukur jua kini krna diberi kesempatan
mmpunyai rsa seperti ini
sbbnya empatiku krg..kalau ak bkn dlm situasi ini, mgkin ak x kan rasa..

Aku Rindukan Usrah.... rindu sekali..

aku tahu yg pertama yg utama dan yg patut aku luahkan hanya pada Allah..
sudah pasti...yg hya sanya memahami...jiwa ini..

Jiwa merindu..hatiku sayu..rsa amat perlu pada-Mu...

2 comments:

  1. duhai sahabat.
    ak juga begitu.
    merasai benda yg sma seperti apa yg kau rasa.
    harus bagaimana lagi untuk aku ketepikan rasa itu.
    utk berfikiran positive.

    jgn sedih.
    setiap org punya jalannya tersendiri.
    cuma cepat atau lambat shj.
    semua itu ketentuan ALLAH.
    sekurang2nya kita harus bersyukur
    kerna masih dikurniakan rasa 'rindu' itu.


    *aku yg sedang cuba utk +ve {memujuk hati}*

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe..syg kamu hana.... :) h0h0

      Delete