Islamic Widget

Islamic Widget

Saturday, April 23, 2011

AKU DAN DIRIKU...

Kadang aku terfikir bagaimana sebenarnya aku..
Kadang-kadang begini, kadang-kadang begitu
Sungguh aku sendiri tidak mengenal diriku...

Sering kali juga aku mendengar...
Mereka mengatakan mereka begitu dan begini..
Andai aku yg ungkapkan kata-kata sedemikian.......
Membuatkan aku sendiri berfikir semula, benarkah kata-kata aku itu???

Mungkin hatiku jiwaku belum tetap seperti mereka
Masih goyah mungkin,
Tidak ada prinsipkah aku..?

Difikir-fikir aku selesa begini,
Walau sering berubah-ubah
tapi aku rasa tiada apa-apa masalah..

Lebih rela sesuaikan dengan keadaan
Berbanding kekal dengan diri
Di sana begitu, di sini begini
Padaku..memang perlu sebegitu...

...ITU...INI...BEGITU...BEGINI...

Semoga aku dan kalian bahagia....

No comments:

Post a Comment