Islamic Widget

Islamic Widget

Thursday, December 31, 2015

2015 Bakal Berakhir

31 Disember 2015 bersamaan 19 Rabiulawal 1437 Hijrah
Selamat tinggal masa2 yang berlalu

Masa terus berlalu
kita meninggalkan masa lalu
atau masa lalu meninggalkan kita?
Masa berlalu menyebabkan kita meninggalkan masa lalu..

Jangan biar semua berlalu dengan sia-sia
Tanpa apa-apa
Semoga apa yg berlaku menjadi kita manusia berguna
Buat masa datang yang belum tentu milik kita..

2015
Setahun tak pernah aku mencoret apa-apa di ruangan ini..
atas pertanyaan demi pertanyaan..jd aku anggap sebagai permintaan daripada seorang sahabat
maka terhasillah penulisan ini..
tengok blog balik..elok sangat laa disember 2014 'post' terakhir..1 coretan untuk 2014.
jadi, ni penghujung 2015..inilah coretan pertama dan terakhir untuk tahun ini..

Buat ibu dan keluarga,
aku cintakan kalian..
walau mungkin cara tu tak nampak sangat kan..

Buat sahabat,
aku dah cuba untuk jadi yang terbaik.

buat semua,
kalau ada yg datang dan pergi
kalau rasa aku ada salah, kita boleh bincang dan selesaikan.
tp kalau xbgtau, aku xtau..minta maaf la..ada perkara terlepas pandang, kadang-kadang..

Aku manusia pendosa, tidak sempurna...

2016 yang mendatang, andai masih ada umurku..
Semoga masih ada ruang untuk aku menjadi hamba yg sebenar-benar hamba ..
 hamba yg dicipta kepada Pencipta...
bukan pada manusia, harta mahupun akal dan nafsu semata-mata..

moga lebih pandai berkomunikasi dgn baik di alam nyata...hahahaaa....

No comments:

Post a Comment